vineri, 1 iunie 2012

Tort "Bunicuta in gradina"

O bunica,a vrut un totulet ,,ca sa-i bucure pe nepotei cand vin acasa.  Daca mi-a dat mana libera,am optat, pt o bunicuta ,stand in gradina casei ,asteptandu-si nepoteii,cumintica pe bancuta, langa ciresul si gainusa ei( am uitat sa specific, dansa nu-i foarte batrana)   :)))) , imi place tare mult de dansa,  deoarece are niste ochisori albastrii si senini ca cerul si pe deasupra a fost foarte draguta mi-a adus lapte de la vacuta ei,drept recompensa , pentru tortul acesta :). Mi-a povestit ca le-a placut tare mult si ca nepotelul mai mic a intrebat-o ca nu se supara pe el, fiindca i-a mancat un fruct din pom si o graunta de la gaina? i-a spus ca dimpotriva,  poate sa le manance pe toate, ca doar pt ei l-a facut

Tortul e din blat alb, crema diplomat de capsuni, decorul din pasta de zahar                                                        

14 comentarii:

mirela spunea...

Foarte frumos!!!!bravoo!!pupp!!

Micul spunea...

Ce dragut e.Foarte fain.
Sa ai weekend fain.

dia spunea...

superb tort! ai u premiu la mine pe blog!

Roswitha spunea...

Felicitari! Reusit, multe detalii si culori frumos alese. M-as bucura daca ai trece si pe la mine pe blog, cum ti-am scris am reusit in martie sa-l fac. Roswitha

Maria spunea...

Foarte frumos tortul!Felicitari!!

Doinitza`s cakes spunea...

Multumesc ,Mirela,ma bucur ca ai reaparut,te pupik dulce

Doinitza`s cakes spunea...

Micule,am lucrat oleaca la el :))),mersi si tie la fel

Doinitza`s cakes spunea...

Esti tare dulce,Adnia,mersi mult de tot,te pup

Doinitza`s cakes spunea...

Adnia,nu mi se permite sa intru la tine pe blog,nu stiu dc

Doinitza`s cakes spunea...

Maria,multumesc,o saptamana frumoasa, sa ai,pup

Janet spunea...

Ce bunicuta tanara!Arata minunat!
O seara buna!

pansy spunea...

ce bunicuta simpatica!

Doinitza`s cakes spunea...

Janet,ai dreptate,cam tanara bunicuta :) mersi,te pupik

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi,Pansy,esti o dulce,la fel ca bunicuta de pe tort hahaha,numai ca tu esti mai tanara :)