duminică, 13 aprilie 2014

Tortul de ziua mea






Tortul e din pandispan de cacao, crema de ciocolata si l-am ornat cu capsuni si bilute de Raphaello, am mai facut aperitive                                                        
                                                                         
 , friptura cu cartofi la cuptor                                                                                
                                                                             
si covrigei cu cascaval

12 comentarii:

Anonim spunea...

La multi ani sa fiti sanatoasa si tot ce va doriti, toate arata foarte bine rulada o aveti postata ?

Micul spunea...

La multi ani. Multa sanatate si fericire iti doresc.

sara & Miki spunea...

La multi ani cu sanatate! Pup!

Timea spunea...

La multi ani sanatosi!

Doinitza`s cakes spunea...

Anonim, o am la Etichete, cauta la Aperitive, Rulada din piept de pui, multumesc, pt urari

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi, Micule, demult nu te-am mai vazut :)

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi, Sara si voua ,la fel, va pupik si eu

Doinitza`s cakes spunea...

Timea, mersi, la fel si tie

Lissa's Cakes spunea...

La multi ani !!!O feliuta si eu vreau ,sunt sigura ca e foarte bun,te pup.

Doinitza`s cakes spunea...

Am pus deoparte pentru tine, Lissa :)te pup dulce si mersi de telefon si tie un LA MULTI ANI!mare de tot

Torina spunea...

La multi ani!Si un PASTE FERICIT!!!

Doinitza`s cakes spunea...

Multumesc, Torina