vineri, 14 septembrie 2012

Tort majorat cu orhidee si crini imperiali







 Acest tort a fost realizat ,pentru majoratul unei domnisoare, care-mi admira torturile pe facebook, pe nume Diana, m-a sunat sa-mi spuna ca la restaurant, d-na care-a preluat tortul a spus ca-i deosebit, era tare incantata, ca fata de celalat tort care era in combina frigorifica, pentru celalat majorat, acesta era super, ma bucur ca le-a placut , astept sa vad ce-au spus invitatii ,sper sa fie si ei multumiti.
                     La multi ani ! Diana, multe realizari pe mai departe.
Am primit si raspunsul ,invitatii au fost foarte multumiti, ma bucur ca am reusit sa multumesc inca o domnisoara
                                                                           




17 comentarii:

Adnia spunea...

superb tort! la multi ani sarbatoritei!

felis spunea...

Wow... superb!... Felicitari!...

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi, Adnia.

Doinitza`s cakes spunea...

Felis,iti multumesc,e pentru prima data cand am facut orhideele

mirela spunea...

Superb,superbbbb!!!Felicitariii!!!!!!!pupppp cu mare drag!!

Maria spunea...

Minunat tortul!Felicitari!!!

Roswitha spunea...

Sigur ca si invitatii o sa fie incintati, tortul este minunat. Felicitari!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Crinii sunt extra frumosi.Te pup!

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi, Roswitha,ai dreptate au fost,pup

Doinitza`s cakes spunea...

Mirela,iti multumesc,ma bucur ca ti-a placut si eu te pupacesc

Doinitza`s cakes spunea...

Maria si mie mi-a placut,mersi, pupik

Doinitza`s cakes spunea...

DiaMar, in poze torturile nu arata ca in realitate,pe viu imi plac mai mult,pup

Rita Oarga spunea...

Faci torturi foarte frumoase. Ma mir ca nu te-am gasit pana acum, dar niciodata nu-i prea tarziu, nu-i asa? Felicitari pentru tot ce faci si ma bucur pentru tine ca primesti multumiri din partea celor pentru care pregatesti torturile. Stiu ca lucrezi mult la ele. Te pup!

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi, Rita,cuvintele tale ,ma magulesc,nu sunt perfecta nici eu, sunt tot o incepatoare,dar facnd ,cat mai multe torturi progresez si studiez,adica invat multe de la fetele de pe net,care-s niste scumpe si niste profesioniste,ne impartasesc cu drag secretele lor,nu-s egoiste,te pupik si eu

Anonim spunea...

Superb , superb

Doinitza`s cakes spunea...

Alma,mersi frumos

Anonim spunea...

certainly like your web-site however you have to take a look at the spelling on quite a few of
your posts. A number of them are rife with spelling issues and I find it very
troublesome to tell the truth nevertheless I'll certainly
come back again.

Here is my homepage adobe photoshop cs6 serial keys