sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Tort majorat calut





Finutul meu cel mic sau de acum  cel mare ,iar pe cel mare al sa-l numesc cel batran, sper sa nu se supere, implineste  18 anisori  si i-am facut cadou un tortulet de 40 de persoane, sub forma unui calut, am vazut la cineva si mi-a placut tare mult, asa ca trebuia sa-l incerc, am inteles ca a fost incantat de el, am vrut sa fie surpriza ,nu stia ce model i fac, prima data m-am gandit , pentru ca face scoala de soferi A, B,C, sa-i fac o motocicleta, o masina si un tir,dar m-am razgandit.
Si-a tinut ziua in Guruslau la camin,unde am trimis ca reprezentant din partea nostra pe fetita mea
                                              La multi ani !!!scumpicul lui nasa sa-ti dea Dumnezeu sanatate, si sa ramai acelasi copil cuminte asa cum esti tu si-n prezent  sa le aduci parintilor numai bucurii
Si pe tine Ana te pupa nasa, nu te-am uitat

15 comentarii:

Adnia spunea...

wow...ce frumos ti-a iesit! intamplarea face ca atocmai azi sa fac si eu "cunostinta" cu torturi "animaliere" si mi-a placut tare mult ideea!

Daniela Addario spunea...

Superb... Felicitari pentru asa minune si...
La multi ani sarbatoritului !

Doinitza`s cakes spunea...

Adnia,demult mi-a facut cu ochiul calutul asta si uite ca l-am executat,mi-ar fi placut ochii sa fie mai expresivi, dar e bine si asa,mersi

Doinitza`s cakes spunea...

Multumesc, Daniela, pt urari e primul meu calut data viitoare sper sa nu-l mai pictez ,ci sa colorez pasta,arata mai bine, pupik

MIMI spunea...

superb!!!!!felicitari!!

pansy spunea...

Simpatic calutul tau!

Doinitza`s cakes spunea...

Mimi ,mersi mult de tot,daca vin din partea ta felicitarile, ma onoreaza

Doinitza`s cakes spunea...

Pansy, e un armasar pur sange veritabil :)))) de rasa,ce mai...

Unknown spunea...

Ce frumos a iesit, felicitari!! Si multi ani sanatosi sarbatoritului!

Doinitza`s cakes spunea...

Multumesc, Paula pentru urari

Lissa's Cakes spunea...

ce frumos cal ai facut Doinitza draga,sunt sigura ca a fost foarte incantat sarbatoritul.
Felicitari ,te pup.

Doinitza`s cakes spunea...

A fost,Lissa ai dreptate , m-am tot gandit ce sa-i fac,iti multumesc, sunt multumita ca-ti apreciezi elevii ,adica pe mine :))))pupicei dulci,nu iese atat de bine pictat ca si cand colorezi pasta si ochii trebuiau sa fie mai deschisi la culoare,in fine...

Anonim spunea...

Felicitari!Frumos tort dar are un defect si anume i-ai facut ochiul vertical nu orizontal.Sper ca nu te-am suparat.Salutari.

Doinitza`s cakes spunea...

Ai dreptate,Anonim, imi parea ochiul un pic mai interesant, am crezut ca din cauza culorii,dar era din cauza pozitiei, nu m-am suparat ,dimpotriva , am sa tin minte data viitoare, oricum a fost prima data cand fac un calut, asa ca se iarta :)))

Anonim spunea...

It was a deeper green with red reminiscent of the Mexican flag.
Just then they arrived at the back steps of deck leading up to Panchito's.
Well, I thought since I was going to the boat show in the morning, that we could make a breakfast date out of it.


Here is my web site boom beach hack