sâmbătă, 30 iunie 2012

Tort Scooby Doo



Baiatul prietenei mele, a implinit 10 anisori ,am ales ca tema desenele lui preferate cu Shaghy si Scooby Doo, desi initial a intrebat-o pe mama lui daca eu il mai cunosc, pentru ca vroia sa-i reproduc pe tort,  fotbalistul Mutu cum da mana cu dansul, el fiind un microbist inrait, tare m-am amuzat, poate ca scumpica de Viorica Dinu s-ar incumeta, la provocarea aceasta eu mai am pana acolo :)
Tortul e din blat de cacao( de la prajitura Bucuresti), interiorul diplomat de ciocolata (le gasiti la mine pe blog), decorul pasta de zahar, la fel si figurinele

3 comentarii:

Anonim spunea...

superb!!!!!!!!!!!!!

Scooby Doo spunea...

Foarte frumos tortul.Felicitari cofetarului care l-a facut :D

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi, Scooby Doo ( ce nume nostim ti-ai pus) :))