miercuri, 18 iunie 2014

Tort cu Minnie si Mickey pentru gemenele Alesia si Maya







4 comentarii:

gabriela spunea...

buna ziua
am si eu o intrebare cum reusiti sa colorati dvs pasta in negru ca nu am gasit nici o solutie pana acum imi iese gri.

Doinitza`s cakes spunea...

Gabriela , eu o pictez cu pensula, dar am gasit o metoda acum doua saptamani, in pasta de zahar pun,dupa ce o termin de framantat, putina ciocolata plastica, alba si adaug colorantul, mainile sa-ti fie tot timpul unse cu margarina si atunci nu se faramiteaza, poti sa faci toate culorile

gabriela spunea...

Multumesc mult pentru raspuns asa fac si eu pictez cu pensula dupa. Dar puteti sa-mi spuneti unde gasesc aceasta ciocolata plastica?

Doinitza`s cakes spunea...

Ciocolata plastica o fac tot eu, la 100gr ciocolata alba se adauga 30-40ml miere de albine, aproximativ, se topeste ciocolata , pe abur apoi adaugam mierea si o turnam intr-o folie, o dam la frigider, o ora, apoi se scoate si se framanta in maini si se modeleaza , eu o adaug in pasta( cate putin si framant bine pana devine pasta elastica