duminică, 21 octombrie 2012

Tort baietii cu laptop si cu gandul la bani





Prietena mea ,Edit a vrut un tortulet, cum i spun eu doi in unul, pentru baieteii ei ,cel mic Rugi e pasionat de electronice,de laptopuri, iar pentru cel mai mare Oti ,vrand sa-l pedepseasca putin pentru minciunelele ,pe care le inventeaza tot timpul ,mi-a spus sa ma gandesc la o idee,i-am spus ca minciunica ,nu stiu cum sa o reproduc pe tort,asa ca am ramas la un consens, in privinta banilor, ca doar despre ei e vorba, sa-l facem asa cum se vede-n poze :). Cand a venit azi dupa tortulet s-au distrat grozav ,ea si sotul ei, amandoi au fost impresionati, a fost exact ce si-au dorit, pe deasupra sotul prietenei mele i-a facut cateva  poze, asta denota ca a fost apreciat,ceea ce ma bucura nespus de mult. Povestea bacnotelor e mai lunga,daca mi-am propus sa fac tortul cu bani, m-am tot gandit cum sa-mi fac rost de ei, am intrebat pe mai multe fete, au zis ca-mi trebuie imprimanta, la noi la Zalau, nu cred ca exista, asa ca am intrebat-o si pe Laura de pe "Tort Craiova" si ea, o scumpa , mi le-a timis cadou, prin curierul rapid, sa-mi ajunga pe sambata, nu m-am asteptat, la acest gest din partea ei, i multumesc,tare mult, e al doilea cadou pe care-l primesc in anul asta , primul l-am primit de la Lissa`s cakes. Tortul e pentru 20 de persoane, din pandispan alb, interior diplomat de ciocolata,, exteriorul  si decorul, sunt din pasta de zahar, la fel  baietii, laptopul si lumanarile.

10 comentarii:

pansy spunea...

da'banii cum i-ai facut,ca am si io ceva lipsuri prin gestiune?
felicitari!

Unknown spunea...

Tare frumos a iesit...ehhh baietii astia!!! :))

DiaMar bucataria galbena spunea...

Este foarte frumos.Te pup!

Doinitza`s cakes spunea...

Pansy, am spalat bani :))),pe o napolitana se imprima, cu imprimanta,par atat de adevarati,sotul chiar a intrebat ca de unde am 1000 de euro, a crezut ca-s reali, sunt flexibili,n-as fi crezut, eu m-am gandit ca-s tari si sfarmaciosi,nici poveste, i-am primit cadou din Craiova de la o prietena ca tine,chiar mi-a facut o surpriza adevarata, pupicei, nici mie nu mi-ar strica

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi, Paula, uneori iti fac viata un calvar alteriori sunt niste bijuterii :))))

Doinitza`s cakes spunea...

DiaMar, iti multumesc si eu te pupic

Roswitha spunea...

Foarte frumos Doinitza, ai avut o idee minunata. Sint convinsa ca sarbatoritii au fost incintati.Felicitari!

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi,Roswitha, au fost tare incantati,ai dreptate,pup

Doinitza`s cakes spunea...

Cristina, am sa intru, mersi

Anonim spunea...

Hi! I know this is kinda off topic but I'd figured I'd ask.
Would you be interested in trading links or maybe guest writing a blog article or vice-versa?
My blog discusses a lot of the same topics as yours
and I believe we could greatly benefit from each other. If you're interested feel free
to send me an e-mail. I look forward to hearing from you!
Wonderful blog by the way!

Also visit my website ... Elsword cheats