miercuri, 25 iulie 2012

Tort " Marele fotbalist"





Bunicuta din tortul "Bunica in gradina"  si-a dorit un tortulet pentru nepotelul ei ,care implineste 18 anisori sa-l sarbatoreasca  si ea la tara, mi-a spus ca are ca pasiuni, fotbalul,m-am gandit sa-i fac un fotbalist care suteaza la poarta,m-am amuzat cand i-am dus tortul,  mai multe persoane mi-au zis ca seamana  foarte bine cu sarbatoritul.. Blat de pandispan alb,interior diplomat de ciocolata, decor pasta de zahar ,la fel  figurina, poarta si mingea.

5 comentarii:

Carol spunea...

Cat de frumos! cata rabdare! Felicitari!

Doinitza`s cakes spunea...

Multumesc,Carol,cand le faci cu pasiune,uiti de oboseala si ca e ora 3 noaptea si tu tot lucrezi la un tort :)))

NetPizza.ro spunea...

si mai zici ca esti incepatoare...
arata fantastic torturile de aici...

tre' sa comand si fiului meu odata cu fotbalisti
(dupa ce trece perioada aceasta de cars / "lightning mcqueen" :-)

idei pe tema aceasta mai poti lua eventual si din meniurile acestor restaurante
, la majoritatea dulceata / torturile figureaza in meniu...

Doinitza`s cakes spunea...

Multumesc,NetPizza

Anonim spunea...

Thanks for your marvelous posting! I actually enjoyed reading
it, you will be a great author.I will remember
to bookmark your blog and may come back later on. I want to encourage you to ultimately continue your
great posts, have a nice afternoon!

my website; http://fucksbit.com/