duminică, 14 aprilie 2013

Tort cu maci de ziua mea







Mi-am dorit demult ,un tort cu maci rosii , uite ca acum de ziua mea ,l-am realizat. Pacat ca nu m-am bucurat pe deplin de el ,pentru ca eram cam bolnavioara, dar am fost foarte multumita, de cum a iesit, sper sa nu vi se para prea incarcat. Blatul e alb de pandispan, crema din frisca, branza si portocale, jeleul de la mijloc ,e din pireu de capsuni ,proaspete pasate, iar decorul din pasta de zahar, la fel si macii..A fost un tort bun si racoros, pe placul invitatilor.
Scuze pentru sectiune ,e facuta la repezeala cand am trimis pachete pentru acasa familiei
                                                                                   
                                                                                   

17 comentarii:

sara & Miki spunea...

La multi ani fericiti! Servesc si o felie din tortul tau minunat, pup!

mandala spunea...

La multi ani !!!

Doinitza`s cakes spunea...

Multumesc, Sara si Miki, daca n-ati fi asa departe va trimiteam doua feliute, va pupik si eu

Doinitza`s cakes spunea...

Mandala, iti multumesc din suflet, te pup si pe tine

Unknown spunea...

La multi ani fericiti si sanatosi! Tortul e minunat!

Unknown spunea...

La multi ani fericiti si sanatosi! Tortul e minunat!

Lissa's Cakes spunea...

La multi ani ,sanatate si numai bucurii.Foarte bun,dupa cum arata felita aceea..te pup Doinitza.

Doinitza`s cakes spunea...

Multumesc,pentru urari si pentru aprecieri Paula si tie numai bine, te pup

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi, Lissa ,iubita, de sanatate am nevoie cel mai mult, ma bucur ca-ti place, de la tine-am invatat, te imbratisez ,cu drag si eu ,senseiul meu

Doinitza`s cakes spunea...

Multumesc,pentru urari si pentru aprecieri Paula si tie numai bine, te pup

Reka spunea...

Ce de bunatati ai facut de cand n-am vazut. Felicitari si La Multi Ani!!!! Sper ca ti-ai revenit! Superb tort!

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi, scumpa mea ,Reka,inca nu mi-am revenit ,dar totusi, un pic sunt mai bine, am facut o pneumonie urata, acum ma refac,repaus la pat, stii cum se spune ce-i rau nu piere :),te pupik, pe unde esti oare ,de nu mai dai nici un semn de viata ???

pansy spunea...

Desi sunt cea din urma,cred ca un La multi ani sanatosi in plus nu strica.Iar tortul e tare frumusel! M-ai omorat cu macii aia si dantela!

Doinitza`s cakes spunea...

Pansy, iti multumesc,esti tare draguta si la colegele mele le-a placut danteluta si in special interiorul, cu crema de branza si jeleul de capsuni proaspete, te pup

Anonim spunea...

La Multi Ani !!!multa sanatate si tot ce iti doresti.Torina

Anonim spunea...

La Multi Ani !!!multa sanatate si tot ce iti doresti.Torina

Doinitza`s cakes spunea...

Multumesc, Anonim