duminică, 24 martie 2013

Tort cu iepurasul Bibi si cainele Charlie





Am sa va spun povestea ,a doi prieteni nedespartiti, Bibi si Luca:
      A fost odata un iepuras vechi si spalacit , ce traia in casa unui baietel ,pe nume ,Luca, acest baietel nazdravan nu se putea dezlipi de iepurasul mititel, oricat a vrut mamica lui sa-l schimbe, pentru ca era tare ponosit, nu a reusit sa-l induplece, doar pe acesta il  vroia si pace. Acesti doi prieteni buni ,mai aveau o legatura ,tare stransa ,cu catelusul Charlie, un Beagle dulce , jucaus si prietenos, impreuna, cand se puneau la joaca, erau de neoprit..Intr-o zi mama lui  Luca l-a intrebat ,pentru ca era ziua lui, implinea 7 anisori, ce tortulet si-ar dori. Baiatul i-a spus, fara sa ezite ,cu Bibi si Charlie, pai se putea altfel ? doar ei erau prietenii lui, trecuse de la locomotiva Thomas ,de anul trecut ,la ceva mai important, cautase in sufletul sau si acolo gasise pe cei doi prieteni dragi. Am incercat la rugamintea lui, sa-l fac pe Bibi asa cum mi l-a descris , cu laptopul in brate , l-a vrut ceva mai modern si pe Charlie cum sta cumintel langa el,.Ca prin minune, am facut o magie si s-au inversat rolurile, acum catelusul era mic si iepurasul mare, ca intr-o poveste, tare mult i-a placut, m-a sunat seara ,sa-mi spuna ca sunt cea mai tare si ca-mi multumeste , mi-a spus ca seamana tare mult cu ce si-a dorit el :).Ma bucur,ca i-am adus zambetul pe buze, acestui baietel dragalas si pe deasupra foarte  istet. 
      La multi ani ! sa cresti mare si sa bucuri parintii ,cu inteligenta ta, la fel si pe d-na Nitu ,nasica ta, te pupik dulce ,dulce

2 comentarii:

olar daniela spunea...

O adevarata artista si cu siguranta cea mai tare!!!!! A fost foarte foarte gustos si un duplicat reusit. Te pupam si te imbratisam cu mare drag! Multumim mult!

Doinitza`s cakes spunea...

Daniela, ma bucur ca a fost pe placul tuturor, sa-ti traiasca baietelul sa-ti aduca numai bucurii,multumesc si eu si pupici