vineri, 7 decembrie 2012

Poveste de iarna cu Minnie, Mickey, Goofy, Pluto si Omul de zapada


Am primit o comanda cu 5 personaje din desenele animate ,pentru un copilas de 1 an, pe nume David, comanda venea de la o doamna din Germania, care-mi admira torturile si a ales un model de la Viorica Dinu, ador torturile ei, dar sunt tare greu de facut, necesita talent si rabdare,pe care eu nu prea le am, ma bucur totusi ca i-au placut personajele, coincidenta a facut ca, acesta tanara doamna ,sa fie chiar din orasul meu ,tocmai a sosit in tara si vrea sa-i sarbatoresca ziua baietelului, m-a contactat cu mult timp inainte sa nu cumva sa nu-i pot face tortul, maine va duce tortul la restaurant ,sper sa placa invitatilor.
Tortul e pt 25 de persoane, interiorul e diplomat de ciocolata, exteriorul blat de pandispan, iar decorul din pasta de zahar, la fel si figurinele.

12 comentarii:

MihaelaT spunea...

Este foarte frumos. Felicitari!

Doinitza`s cakes spunea...

Iti multumesc"Ochisori verzi " imi pare rau ca n-am o camera digitala mai performanta, pozele nu ies ca in realitate,tortul asta mi-a placut ,chiar si mie :)))

DiaMar bucataria galbena spunea...

Este superb,superb!Pup!

Roswitha spunea...

Felicitari Doinitza, este un tort minunat. Mult succes pe mai departe, iti doresc o duminica placuta!

Doinitza`s cakes spunea...

Multumesc,DiaMar,am"plagiat" :)))un tort de-a lui Viorica, o imitatie cam timida

Doinitza`s cakes spunea...

Roswitha, mersi mult,te pupik,ma bucur ca-ti place

Diana spunea...

Foarte frumos tortul! cu siguranta David a fost foarte incantat.

Doinitza`s cakes spunea...

Dian@, asa mi s-a comfirmat ,ca le-a placut, deoarece m-a recomandat si la altii,multumesc, te pup

Anonim spunea...

Male Enhancementcan be rip up into two many other benefits too in reality maturation
larger... by nature. So whatsoever method you use, be sure
to be putting they don't go and volunteer some answers to usual questions.

Here is my homepage website

Anonim spunea...

Using lifelike male enhancement not exclusively gave me the larger phallus sizing that I was look for, it as
well gave of your member where the lineage flows in, portion you
accomplish a stiff erecting.

Feel free to visit my website - website

Anonim spunea...

este minunat tortul!!daca nu va suparati am o intrebare:personajele sint facute dupa sablon sau mulaje din silicon?Torina

Doinitza`s cakes spunea...

Nu ,Torina, personajele sunt lucrate manual, ,adica modelezi cu degetele, fara matrite si sabloane, bucatica cu bucatica, dupa imaginatia mea, am vazut personajele pe net si am incercat sa le reproduc,ma bucur ca-ti plac si mie mi-au placut, daca te uiti la personajele mele fiecare e unicat nu fac inca unul la fel ,ca ma plictiseste,imi plac lucrurile noi,inca sunt o incepatoare