marți, 28 august 2012

Tort Donald and Daisy



 Cum bine-ati ghicit , iar am avut mana libera in alegerea temei, am ales de data acesta, ca personaje pe Donald si Daisy, pentru ca-i indragesc tare mult si a fost tentanta tema :) L-am realizat pentru fosta prietena a fratelui meu, care a vrut sa faca o surpriza, unor fetite Alexandra si Adelina, de aceea e format din doua jumatati( m-am inspirat de la Viorica Dinu), nu sunt gemene, au ca diferenta un an intre ele,doar luna e aceeasi si si-au sarbatorit-o impreuna ,am inteles ca au fost tare incantate, au spus ca-n viata lor nu au avut un tort asa deosebit..Tortul a fost din pandispan alb, crema diplomat de lamaie, iar decorul si figurinele, din pasta de zahar.


6 comentarii:

Angelica spunea...

Foarte frumos!!Imi place tare mult de Donald inca de cand eram micuta.
Felicitari,v-au iesit asa draguti!!!
Seara frumoasa:-)

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi, Angelica si eu i ador,un weekend placut

Carola spunea...

Foarte reusit

Diana spunea...

normal ca au fost incantati copii daca le-ai facut un tort asa de frumos si vesel!

Doinitza`s cakes spunea...

Multumesc, Carola

Doinitza`s cakes spunea...

Diana, copii sunt deja domnisoare, au 10 si respectiv 11 ani, dar stiu cu siguranta ca s-au bucurat, au zis ca in viata lor n-au avut asa tort :),mersi,te pupik dulce